Tippek webes vásárláshoz

Sok odafigyelést igényel az optimalizált internetes vásárlás? Embere válogatja. Sok odafigyelést igényel az optimalizált internetes vásárlás? Embere válogatja. 
Vannak internetes vásárlók, akiknek szinte már a vérében van a
"Mennyi is a szállítási díj?,
"Kedvezménykártya van?",
"Kati, te nem rendelnél?",
„Lesz rá akció?”,
"Sziasztok, visszatérő vásárlótok vagyok ..." gondolati séma és él azokkal a lehetőségekkel, amelyekkel igazán kedvezőbbé és elégedetté tudja tenni internetes vásárlásait. 


Tovább >>>


Mennyi az annyi? Avagy, átgondolt vásárlás, kreatív gondolkodás - árcsökkentő tényezőTudjuk, többségünk nem szívesen ad ki egyszerre nagyobb összeget, ha nem szükséges; nem szeretünk olyan dolgot vásárolni, amelyre később lehet szükségünk (ne adj isten időközben meg is ajándékoznak vele és egyszerre dupláztunk); azonban higgyétek el, átgondolt, kicsit előrelátó vásárlással középtávon megtakaríthatunk. 

 

Mielőtt véglegesítjük a rendelést, gondoljuk át még egyszer, az elkövetkezendő 2-3 hétben nem lesz-e szükségünk újabb babafelszerelésre, játékra, nem kell-e nagyobb mennyiséget rendelni pl. tisztítókendőből a kosárba tett 5 csomag helyett.


Tovább >>>


Mennyi az annyi? Avagy az árnövelő tételeken túljutva nézzük az árcsökkentő lehetőségeket!Ahhoz, hogy minél kedvezőbb feltételekkel tudjunk rendelni, egyrészről élhetünk a piac nyújtotta eszközökkel (kedvezménykártyák, klub tagságok, törzsvásárlói kedvezmények ...), másrészről átgondolt vásárlással, kreatívabb gondolkodással, hozzáállással még tovább csökkenthetünk az árakon.

A piac nyújtotta lehetőségek között elsősorban a kedvezményt nyújtó kártyák, klubkártyák, klubtagságok szerepelnek, amelyek birtokában, amennyiben az adott webáruház csatlakozott a rendszerhez, érvényesíthetjük kedvezményünket.


Tovább >>>


Mennyi az annyi? Avagy mikor nem érdemes a szállítási díjjal alkudozni? Internetes kereskedelemben, a megrendelt terméket nagyobb hányadban házhoz szállíttatjuk vagy valahol személyesen vesszük át. A személyes  átvétel klasszikus módja a webáruház által üzemeltett vevőszolgálat vagy fizikai bolt, azonban a PickPack Pont szolgáltatásnak köszönhetően lakóhelyünkhöz közel, bevásárlóközpontokban is nyílt lehetőség egyes webáruházak megrendeléseinek átvételére, rugalmasabb időben, heti bevásárló körútunkhoz igazítva.


Tovább >>>


Az internetes vásárlás mellett szóló egyik érv a kedvezőbb ár elérése, köszönhetően annak, hogy a webáruházak alacsonyabb áron kínálják a termékeket, mint a fizikai boltok. Az elmúlt évek során azonban olyan nagy számú baba webáruház növekedésnek lehettünk tanúi, hogy már elsősorban nem a webáruházat hasonlítjuk össze a fizikai boltokkal, hanem a baba webáruházak árait vetjük össze egymással, hiszen egy-egy babafelszerelést, kismama terméket nem egy-egy áruház, hanem akár fél- vagy egy tucat is kínál.

Elég azonban, ha kizárólag a feltüntetett fogyasztói ár alapján hozzuk meg döntésünket?


Tovább >>>


2011. 

A klasszikus internetes vásárlás egyik ismérve, hogy mint vásárló a vásárlás pillanatában nem érintkezel fizikailag a megvásárolni kívánt termékkel, nem tudod kipróbálni, megtapintani, esetleg ha másként nem, a csomagoláson keresztül kézzel fogható élményt szerezni róla.


Tovább >>>




Keresés
Szurkoljatok nekünk :-)

Kedves látogatóink, vásárlóink!

 

Eljött az idő, hogy több, mint 10 éve működő webáruházunkat kicsit megújítsuk, új lehetőségeket vezessünk be és szeretnénk, hogy szogáltatásunkkal a jövőben is maximálisan elégedettek legyetek.


Ezért ebben az átmeneti időben kis türelmeteket kérjük, a megrendeléseket kicsit szüneteltetjük.

 

Addig is változatlanul böngésszetek oldalunkon és amennyiben bármilyen kérdésetek felmerül, e-mailben a bababirodalom@bababirodalom.hu címen és telefonon a 06 20 986 5594 számon is örömmel segítünk.


Szurkoljatok nekünk :-)


Bababirodalom baba webáruház